Pressrelease – Marknadsföring av reseprojekt

Wonderful Marketing of Sweden  QQ logo smal

Kvinnligt affärsnätverk premierar nystartade företagare inför kunskapshöjande framgångsresa hösten 2016

Wonderful Marketing of Sweden – 2016-01-20 18:14 CET

Qoola Qvinnor, är ett Affärs- & Karriärsnätverk för kvinnor grundat av Siv Thuresdotter, Göteborg. Qoola Qvinnor arbetar nu för att intressera sponsorer som vill medverka till synas i samband med kvinnligt företagande och samtidigt stödja kvinnliga nyföretagare i form av ett resebidrag som 8 st nystartade företagare kan nyttja för att delta på Framgångsresan 2016.

Siv Thuresdotter arrangerar nu olika lokala evenemang. 26 jan lunch i Södertälje, 27 jan kvällsmingel i Nyköping och 28 jan kvällsmingel i Norrköping. Utöver dessa träffar sprids projekten via Qoola Qvinnors nyhetsbrev, webbsida och i ett 30-tal facebookgrupper.

Siv Thuresdotter arrangerar Framgångsresan till Kroatien för fjärde året i rad och resorna har lockat ca 100 kvinnor varje år. Framgångsresan är en ”kunskaps- och utvecklingsvecka i företagande” med en mängd föreläsningar, utbildningar, nätverkande och affärsmässa. Qoola Qvinnor är ett av Sveriges största kvinnliga affärsnätverk och har över 20.000 intressenter på Facebook.

TRE STÄDER PÅ TRE DAGAR

Välkomna för mer information på våra evenemang i nedan städer under v.4:

Länkar:

slide_framgangsresan

För kontakt:

Siv Thuresedotter
VD/grundare av Qoola Qvinnor
siv@qoolaqvinnor.se
www.qoolaqvinnor.se

Gunnel Thunström
Projektledare Nyföretagarprojekt och Affärsmässa – Framgångsresan 2016
gunnel.thunstrom@thu.se
www.thu.se

slide_valkomstmote_kroatien_

Nätverket Qoola Qvinnor växer konstant, och det genom att fortsatt inspirera och motivera kvinnor både i Sverige och utanför landets gränser. Sedan våren 2012 arrangerar vi nätverksträffar i på många orter runt om i landet. Qoola Qvinnor är ett av Sveriges största kvinnliga nätverk med över 600 medlemmar och närmare 25 000 följare på sociala webben.

Foto: Jini Sofia